مزایا و معایب استفاده از یک قالب در وبسایت شما

چرا وردپرس خیلی محبوب است؟ یک دلیل این است که مجموعه گسترده ای از قالب ها برای وردپرس در اینترنت موجود است. با استفاده از این قالب ها، می توانید سایت خود را با هر کلیک و یا عملیات کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. هنگام انتخاب یک قالب وردپرس برای سایت ، شما دو گزینه اساسی دارید یا یک قالب رایگان را انتخاب کنید یا نسخه حرفه ای قالب را خریداری کنید.
 

قالب های وردپرس رایگان


چرا کسی یک قالب را رایگان می دهد؟ شما ممکن است این سوال را برای خودتان مطرح کنید. قالب های رایگان اغلب دروازه ای برای فروش قالب های برتر وردپرس برای طراحان وردپرس هستند. در حال حاضر اجازه دهید این را کنار بگذاریم و به مزایا و معایب تم های وردپرس برویم.

طراحی ساده


از آنجا که این قالب های وردپرس به صورت رایگان عرضه می شوند، اکثر توسعه دهندگان قالب های وردپرس رایگان تمام ویژگی های اضافی و گزینه های سفارشی که قالب های برتر مشاهده می شود را اضافه نمی کند. بنابراین، طراحی بسیار ساده خواهد بود. گاهی اوقات این دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.
 
 

رایگان بودن

این قالب های وردپرس از مزایای مهمی که برخودارند این است که کاملا رایگان هستند که می شود از انها بصورت رایگان در هر وبسایتی استفاده کرد.
 

شبیه هم بودن اکثر قالب های رایگان

درست است. هنگامی که به مخزن قالب وردپرس بروید، می توانید ببینید که هزاران قالب در آنجا وجود دارد. اما زمانی که نگاه می کنید، می بینید که اکثر آنها کاملا مشابه هستند. ممکن است تفاوت در رنگ ها و یا سبک های دکمه و غیره باشد. اما اساسا، بسیاری از آنها بسیار شبیه به هم هستند.
 صدها هزار وب سایت دقیقا همانند شماست. این بدان معنی است که اگر شما تمایل به نصب یک تم رایگان داشته باشید، سایت شما بسیار منحصر به فرد نخواهد بود.
 

محدود و بدون پشتیبانی


 توسعه دهندگان قالب ها را به صورت رایگان ارائه می دهند اما نمی توانند آ را را پشتیبانی کنند. هنگامی که در هنگام راه اندازی و یا سفارشی سازی به هر گونه مشکلی بر می خورید، تنها کمک به شما می تواند حساب کردن رود اینترنت باشد. اساسا شما خودتان هستيد با این حال، در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از انجمن ها و سایت هایی که در مورد این مسائل بحث می کنند وجود دارد و آنها احتمالا برای شما یک راه حل دارند.

 

قالب های وردپرس حرفه ای


آیا متوجه شده اید که بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های موفق در وردپرس از یک قالب برتر استفاده می کنند؟ دلایل زیادی برای این وجود دارد.
 
 

قالب های وردپرس بسیار قابل ویرایش و شخصی سازی هستند


قالب های حرفه ای به شما سطح بالایی از قابلیت سفارشی سازی را ارائه می دهند. همه چیز از متن پاورقی به ترتیب ویجت سایت را می توان از کنترل پنل ارائه داد.

پشتیبانی و بروز رسانی

از آنجا که شما برای آن ها بابت قالب مبلغی رو پرداخت می کنید،برای شما سطح مشخصی از پشتیبانی ارائه می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از قالب، شما فقط می توانید با توسعه دهندگان تماس بگیرید. برخی از سازندگان قالب حتی پیشنهاد می کنند قالب را برای شما تنظیم و نصب کنند.

 

طراحی منحصر به فرد و زیبا


در ابتدا، هنگامی که شما به محتوای نسخه ی نمایشی یک قالب حرفه ای نگاه می کنید، ممکن است فکر کنید که قالب ساده ای است. اما قدرت واقعی در دست شماست. هنگامی که یک قالب را خریداری می کنید، با توجه به بالا بودن قابلیت سفارشی کردن این قالب های حرفه ای، می توانید آنها را دقیقا همان طوری که می خواهید  دوباره طراحی کنید. این باعث می شود که سایت شما منحصر به فرد و زیبا باشد.

 
 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن