نحوه انتخاب بهترین صفحه ساز برای وردپرس

ساختن یک سایت حرفه ای هرگز آسان نیست،  با این حال، در دنیای تکنولوژی پیشرفته، هیچ کس نمی خواهد یک وب سایت را در دوره زمان طولانی ایجاد کند؛ چرا که همه ما چیزی سریع و موثر می خواهیم.
اجازه بدهید ذکر کنم که چنین ابزارهایی واقعا به معنای کنترل کاملی از صفحات شما هستند. افزونه های وردپرسی کشیدن و رها کردن اخیرا به محبوبیت فراوان رسیده اند و اکثر وبسایت ها از آن ها استفاده می کنند. من در مورد برخی از مزایا و معایب پلاگین های صفحه ساز ها در پایان این مقاله صحبت خواهم کرد. اما قبل از آن، افرادی كه سعي مي كند از صفحه ساز ها استفاده كند، حيرت انگيز است، به ويژه براي كساني كه در کد نویسی با  CSS يا HTML كاملا خسته شده اند.
 
 

معیار اصلی در انتخاب چنین افزونه های وردپرسی این است :

    1 – امکان ویرایش طرح با کشیدن و رها کردن کل بلوک های محتوای HTML
    2 – ویرایش عرض، فاصله، مرزها و مناطق دیگر پست شما
    3 – پاسخگویی و سازگاری با تم ها
    4 – طرح بندی چند ستو
    5 – پلاگین بزرگتر سفارشی کردن بخش ها

 
اینها جنبه های اصلی شما هستند که می خواهید هنگام انتخاب چنین افزونه ها در نظر بگیرید. و در یک تحقیق بزرگ ، من به این نتیجه رسیدم که زمانی که صحبت از قابلیت و گزینه هایی برای دستیابی به اهداف نهایی است هر افزونه تقریبا شبیه به یکی دیگر است . این افزونه با مجموعه ای از تنظیمات شامل جعبه های عکس، نقشه ها، فرم ها، آیکون های رسانه های اجتماعی و …. ساخته شده است،. تازه واردان وردپرس نیز چنین ابزارهایی را دوست دارند، به طوری که اینها عمدتا برای این نوع مخاطب هستند. با این حال هنوز ابزارهای حرفه ای موجود در تنظیمات افزونه وجود دارد که دارای قابلیت بزرگ برای وب سایت های بسیار متنوع است.
 
 

Page Builder from SiteOrigin

 نحوه انتخاب بهترین صفحه ساز برای وردپرس
 
این افزونه وردپرسی می تواند به سادگی محبوب ترین صفحه ساز برای وردپرس نامیده شود. چرا؟ اول از همه به خاطر آن است کار کردن با آن بسیار راحت است . دوم این که در اکثر وبسایت ها قابل نصب و اجرا است و سوم این که دارای تنظیمات فراوان است.
 
پلاگین ادعا می کند دارای ساختارمستقل است، به این معنی که تمام تغییرات CSS و کلاس در میان موضوعی که شما از آن استفاده می کنید در کد های سایت دخیل نمی شود . حتی به روز رسانی های آینده هیچ گونه تغییری نمی کند.در میان ویژگی های خوب افزونه ویرایشگر زنده است  که باعث می شود در هر بخش طراحی تغییراتی که اعمال می کنید را مشاهده کنید.
 
نسخه رایگان موجود در مخزن وردپرس حدود 600،000 نصب فعال دارد و وب سایت رسمی ادعا می کند که حدود 3،692،763 بار دانلود شده است.با این حال باید پذیرفت که این افزونه در وردپرس بسیار منحصر به فرد است و هیچ معادل ان وجود ندارد
 
 

MotoPress

نحوه انتخاب بهترین صفحه ساز برای وردپرس

MotoPress جایگزین ویرایشگر پیش فرض وردپرس به عنوان حرفه ای تر است، با ویرایشگر بصری، این افزونه بسیار ساده، ابتکاری در صفحه ساز هایی مانند آن است

یک چیز که من در مورد ویرایشگر صفحه MotoPress دوست داشتم کانال یوتیوب با بسیاری از آموزش های ویدئویی است. بسیاری از آموزش های ویدئویی بسیار جذاب برای نحوه سفارشی کردن یک صفحه، ویرایش و استفاده از افزونه ویرایشگر پست وجود دارد .

 

Free Live composer

نحوه انتخاب بهترین صفحه ساز برای وردپرس
 
 
این افزونه جزو بهترین افزونه های صفحه ساز برای وردپرس می باشد که می تواند برای شما هر نوع صفحه ای را طراحی کند . به علاوه با تنظیمات بسیار و کاربردی و قابل اجرا در اکثر قالب های وردپرسی این افزونه را جرو پر دانلود پرین افزونه های صفحه ساز برای وردپرس کرده است.
 
 
 
 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن