نحوه ایجاد محدودیت برای پست گذاری کاربران در وردپرس

چه کسانی به ایجاد محدودیت پست گذاری در وردپرس نیاز دارند؟


مهم ترین کاربرد این مقاله در مورد کسانی است که به وبسایت خود نویسنده استخدام کرده و می خواهند تعداد پست گذاری آن ها را در روز کنترل کنند .

محدودیت پست گذاری باعث نتایج مفید دیگری نیز می شود . از جمله این که جلوگیری از اسپم فرستادن توسر نویسنده ها گرفته می شود .

در حال حاضر این فقط برخی از موارد استفاده است که ما فکر می کردیم. احتمالا موارد دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید تعداد پست هایی را که هر کاربر می تواند بر اساس نقش کاربر خود منتشر کند را محدود می کنید.
 

نحوه محدود کردن نوشته های کاربران در وردپر

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی  Limit Posts را نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن، شما باید وارد  تنظیمات صفحه Limit Posts شوید و بر روی دکمه اضافه کردن new limit کلیک کنید تا شروع به اضافه کردن محدودیت پست کنید.
 
نحوه ایجاد محدودیت برای پست گذاری کاربران در وردپرس
 
در این پنجره شما می توانید قوانین جدید محدودیت پست را ببینید که در آن یک نقش کاربری را در سایت خود انتخاب کنید و تعداد پست هایی که آنها می توانند در یک دوره زمانی مشخص منتشر یا ارائه نمایند محدود کنید .

 

نحوه ایجاد محدودیت برای پست گذاری کاربران در وردپرس

 

فراموش نکنید که دکمه Save Change را کلیک کنید تا محدودیت های شما ذخیره شود.

شما همچنین می توانید با مراجعه به همان صفحه، هر محدودیت پست را ویرایش یا حذف کنید. به سادگی با کلیک بر روی دکمه ویرایش برای تغییر محدودیت کلیک کنید و سپس دکمه ذخیره تغییرات را برای به روز رسانی تنظیمات کلیک کنید.

 

نحوه ایجاد محدودیت برای پست گذاری کاربران در وردپرس

 

حالا وقتی یک کاربر سعی میکند پستهای بیشتری را از حد تعیین شده ایجاد کند، آنها یک اعلان مانند این را دریافت خواهند کرد.

 

نحوه ایجاد محدودیت برای پست گذاری کاربران در وردپرس

 

شما می توانید در این افزونه وردپرسی محدودیت های پست را با استفاده از تنظیمات مختلف تنظیم کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک تنظیم برای نویسنده و دیگری برای ویراستاران را تنظیم کنید. شما همچنین می توانید نقش های کاربری جدید را در وردپرس و پست سفارشی برای کاربران با کاربر های سفارشی اضافه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن