نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس بدون کلمه عبور

آیا تا به حال نیاز به ایجاد حساب های موقت در وردپرس داشتین که به طور خودکار بعد از یک زمان معین به پایان رسد؟ گاهی اوقات شما ممکن است نیاز به ایجاد حساب های موقت برای دسترسی موقت یک شخص به پنل مدیریت سایتتان نیاز داشته باشید. در این مقاله ما به شما نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس بدون کلمه عبور را خواهیم آموخت.

با استفاده از موقت ورود به سیستم ، شما می توانید حساب های موقت ایجاد کنید که برای ورود به سیستم نیاز به رمز عبور ندارند و پس از یک زمان معین به طور خودکار غیرفعال می شوند.

 

اضافه کردن حساب های ورود موقت در وردپرس

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی  Temporary Login Without Password را نصب و فعال کنید.
پس از فعال سازی، از بخش تنظیمات افزونه یک شناسه کاربری موقت جدید اضافه کنید.

اضافه کردن یک ورودی موقت جدید در وردپرس:

در بخش اول شما با این صفحه رو برو خواهید شد که در آن شما نیاز به وارد کردن اطلاعات برای ورود موقت دارید که باید آن را اضافه کنید.

اول، شما باید یک آدرس ایمیل برای کاربر و سپس نام و نام خانوادگی را وارد کنید.

 
نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس بدون کلمه عبور
 

بعد، شما باید یک نقش کاربری را برای کاربر انتخاب کنید. هنگام انتخاب یک نقش کاربری مراقب باشید.

در نهایت، شما باید مدت زمان انقضا را برای این حساب موقت انتخاب کنید. این مدت است که پس از آن حساب به طور خودکار منقضی می شود.

فراموش نکنید که بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون شما یک پیغام موفقیت آمیز و URL را خواهید دید که هر کسی می تواند برای ورود به حساب موقت که شما فقط اضافه کرده اید وارد شوید. بر روی دکمه “کپی “برای کپی کلیک کنید تا URL را کپی کنید و آن را با هر کسی که میخواهید به آن دسترسی داشته باشید به اشتراک بگذارید.

حساب موقت به طور خودکار پس از دوره زمانی انتخابی شما منقضی خواهد شد.

 
 

مدیریت ورودی های موقت


این افزونه وردپرسی همچنین باعث می شود که شما برای مدیریت ورود به سیستم موقت راحت تر عمل کنید. به سادگی صفحه کاربران ورود به سیستم را ببینید و لیستی از ورودی های موقت را که به سایت خود اضافه کرده اید را مشاهده کنید.
 
نحوه ایجاد ورود موقت برای وردپرس بدون کلمه عبور
 

برای هر حساب، شما قادر به مشاهده نام کاربری و آدرس ایمیل خواهید بود. شما همچنین می توانید نقش تعیین شده برای آنها، آخرین تاریخ ورود به سیستم و زمان باقی مانده تا زمانی که حساب کاربری منقضی شود را دوباره بروز رسانی کنید.

هنگامی که یک حساب موقت به طور دائمی حذف می شود، تمام مطالب ایجاد شده توسط آن کاربر مانند پست ها یا صفحات حساب کاربری مدیر را به بخش مدیر سایت انتقال می دهد .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن