لیست افزونه هایی که برای شروع کار با وبسایت جدید به آنها نیاز داریم

برای شروع یک وب سایت جدید در وردپرس به چه افزونه های وردپرسی نیاز داریم؟شما اگر دارای یک وبسایت در هر زمینه ای اعم از یک وبلاگ شخصی، وب سایت خبری، و یا یک سایت تجاری هستید باید مطمئن شوید که از امکانات مناسب برخوردار است. هرچند راه اندازی وبسایت ها شامل برنامه ریزی، سازماندهی، طراحی و ملاحظات دیگر میگردد، لازم است که توجه دقیقی به ظاهر بصری، قابلیت خوانایی و عملکرد کلی آن داشته باشیم.

خبر خوب این است که شما می توانید هر گونه قابلیت به وب سایت وردپرس خود را با استفاده از یک افزونه ساده، احتمالا نیاز به هیچ مهارت های برنامه نویسی اضافه کنید . مهم نیست که شما سایت را برای یک مشتری یا برای خودتان راه اندازی می کنید، این چک لیست به شما کمک می کند که قابلیت های لازم را به آن اضافه کنید. بسته به هدف سایت شما، پلاگین هایی که نیاز دارید ممکن است متفاوت باشد، اما برخی از برداشت ها را در لیست پیدا خواهید کرد که مطمئنا نیازهای شما را برآورده می کند. بنابراین بدون اطلاع بیشتر، بیایید آنها را بشناسیم.

 

1 – افزونه وردپرسی Mailchimp WordPress Plugin

اگر مایل به بازاریابی ایمیل هستید، Mailchimp WD برای شما عالی است. این افزونه یکپارچه با سرویس Mailchimp ادغام می شود و به شما امکان کنترل کامل فرم های عضویت، لیست ایمیل ها و ارسال ها را از داشبورد سایت خود می دهد. شما می توانید فرم های خیره کننده ای ایجاد کنید و به طور کامل آنها را با ویرایشگر قدرتمند افزونه پلاگین سفارشی کنید. شما همچنین می توانید فیلدهای فرم سفارشی را به فرم اضافه کنید، مانند پی پال، آپلود فایل، جعبه چک، انتخاب سفارشی و غیره. افزونه ویژگی های زمینه های شرطی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد که فیلد فرم را نمایش داده و یا مخفی کنید بسته به انتخاب های خاصی که بازدید کنندگان انجام می دهند Mailchimp WD کاملا قابل تنظیم است و با مجموعه ای از تنظیمات ایمیل پیشرفته همراه است.
 

2 – افزونه وردپرسی WordPress Google Analytics

گوگل آنالیز وردپرس به شما گزارشات دقیق در مورد عملکرد سایت شما، منابع ترافیکی، تعاملات کاربر، geolocations و بسیاری دیگر را به شما ارائه می دهد. شما می توانید گزارش های سفارشی را تنظیم کنید، اهداف را برای ردیابی فعالیت های هدفمند تنظیم کرده و مدیریت کنید و اطلاعات غیر ضروری را از گزارش های خود فیلتر کنید. گوگل آنالیز وردپرس همچنین به شما آمار AdSense، AdWords و تجارت الکترونیک را به شما می دهد. افزونه دارای یک پسزمینه بسیار کاربر پسند و فوق العاده آسان برای سفارشی کردن آن است.
 

3 – افزونه وردپرسی Easy Google Fonts

این یک روش ساده و آسان برای اضافه کردن فونت های سفارشی Google به وب سایت شما است و تایپوگرافی و خوانایی سایت شما را بهبود می بخشد. این تمام خانواده و سبک فونت گوگل را پشتیبانی می کند و دایرکتوری آن به صورت خودکار با فونت های جدید به طور همزمان به روز می شود. این پلاگین با هر تم وردپرس کار می کند و ویژگی های پیش نمایش زنده را برای نشان دادن اینکه چگونه وب سایت شما با فونت جدید ظاهر می شود، ارائه می دهد.

4 – افزونه وردپرسیSlider WD

با اسلایدر وردپرس شما می توانید در عرض چند دقیقه یک اسلایدر خیره کننده پاسخگو و کاملا قابل تنظیم را ایجاد کنید. شما می توانید اسلایدهای نامحدود را در نوار اسلایدر خود داشته باشید و متن، تصویر، ویدئو، اشتراک اجتماعی و لایه های کانون را به آنها اعمال کنید. این پلاگین با 26 ویژگی اثر گذار و 38 لایه جز محبوب ترین اسلایدر های وردپرس است.
 

5 – افزونه وردپرسی Social Warfare  

این افزونه به شما کنترل کامل بر اشتراک های اجتماعی را می دهد و به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد محتوای شما را در سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارد. این به شما جذاب ترین دکمه های به اشتراک گذاری می دهد که شما می توانید در هر نقطه از سایت خود قرار دهید. این افزونه از شمارهای اشتراک و ویجت پست های محبوب پشتیبانی می کند، به شما اجازه می دهد برخی از پست های محبوب خود را در یک ویجت نمایش دهید. شما می توانید دکمه های به اشتراک گذاری کامل با گزینه های شیک و طراحی موجود را سفارشی کرده و یا سبک های دکمه های خود را با CSS سفارشی ایجاد کنید.
 

6 – افزونه وردپرسی Form Maker

فرم ساز بیشترین فرم پاورپوینت را ایجاد می کند، به شما این امکان را می دهد که هر گونه تماس، ثبت نام، نظرسنجی، برنامه، فرم های پرسشنامه با ظاهر طراحی و طراحی سفارشی ایجاد کنید. این افزونه به شما امکان می دهد تعدادی فیلد فرم را به فرم ها اضافه کنید و آنها را کاملا سفارشی کنید. چهار گزینه نمایش فرم وجود دارد topbar، اسکرول بوک و پنجره، و تعداد زیادی از تم های قالب قابل ویرایش است، که شما می توانید بیشتر سفارشی و استفاده کنید. این پلاگین از پی پال، نقشه های گوگل، سه نوع حفاظت از کپچا و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.
 

7 – افزونه وردپرسی Akismet

شما لازم نیست که Akismet را نصب کنید زیرا آن قبلا نصب شده است و شما فقط باید آن را از قسمت افزونه فعال کنید. خوب، این یک افزونه فیلتر کردن هرزنامه است که قسمت نظرات سایت شما را برای هرزنامه ها نظارت می کند و کاربران را از هرزنامه و محتوا بلافاصله مسدود می کند. مدیران سایت می توانند نظرات تأیید شده را برای هر کاربر مشاهده کنند و نظرات را بصورت دستی به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند.
 

8 – افزونه وردپرسی WIP Custom Login

صفحات ورود به سیستم بیشتر به نظر می رسد یکسان و خسته کننده و کسل کننده است. اگر میخواهید به یک صفحه سفارشی بپردازید و  صفحه ورود خودتان را طراحی کنید، پلاگین WIP Custom Login گزینه خوبی برای شماست. این افزونه  فوق العاده آسان برای استفاده است و اجازه می دهد تا شما را به طور کامل سفارشی صفحه ورود به سیستم، با تغییر تصویر پس زمینه، لوگو سایت، فونت متن، و غیره را انجام دهید.
 

9 – افزونه وردپرسیYoast SEO

اگر میخاهید وبسایت خود را به صفحه اول موتور های جستجو بیاورید  Yoast SEO بهترین گزینه برای شما است. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به طور کامل بهینه سازی کنید با نوشتن یک محتوای کلیدی غنی، متا توضیحات مربوطه، قرار دادن برچسب های تصویر آلت، متن اشتراک گذاری اجتماعی و غیره وبسایت خود را بالا بیاورید. افزونه دارای قابلیت پیش نمایش قطعه است که نشان می دهد چگونه محتوای شما در نتایج جستجو ظاهر می شود .
 

10 – افزونه وردپرسی JetPack

 

JetPack همراه با مجموعه ای از ابزارهای مفید و به شما کمک می کند تا سایت خود را امن نگه دارید، ترافیک بیشتر و جذب بازدید کنندگان سایت شما از ویژگی های این افزونه است . این ابزارها شامل ابزار تجزیه و تحلیل، اشتراک گذاری اجتماعی، قابلیت پست های مربوطه و بسیاری از ویژگی های دیگر است که به شما کمک می کند تا مخاطبان سایت خود را افزایش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن