معیار های مهم برای افزایش ترافیک وبسایت وردپرسی شما

اکثر افراد مایل به افزایش ترافیک  سایت خود هستند و می خواهند کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. با ایجاد یک محتوای خوب در وردپرس به طور منظم، نه تنها شما راهنمایی های جدیدی برای بازدید کنندگان خود و کمک به آنها برای حل مشکلات، بلکه صفحات بیشتری برای موتورهای جستجو برای وبسایت خود فراهم می کند.

در این مقاله می خواهیم شما را به چندین راه افزایش ترافیک وبسایت وردپرسی خود آشنا کنیم .

 
 

1. یک موضوع مرسوم و عمومی، انتخاب کنید

اول از همه، مخاطبان خود را هدف قرار دهید و موضوعات را به زبان آن ها بیان کنید. به عنوان مثال، اگر مبتدیان ، مخاطبان مورد نظر شما باشند، باید بیشتر به آموزش ها و کتابچه های راهنمای تمرکز کنید. آنچه شما باید انجام دهید این است که یک استراتژی محتوا درازمدت ایجاد کنید و نوشته خود را به زبان ساده و عموم مخاطبان خود بنویسید. شما همچنین باید تحقیق کنید که موضوعات مورد علاقه عموم مردم چه چیز هایی هستند و پس از آن شروع به نوشتن مقاله مورد نظر خود کنید. بنابراین شما برای مخاطبان بالقوه و خریداران محصول خود ترافیک بیشتری خواهید داشت.
 

2. انتشار در زمان یکسان

فواصل زمانی را در وبلاگ خود انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که آیا شما چند بار در روز یا یک بار در هفته بید یک مقاله ای را منتشر کنید . شما می توانید بر اساس زمان هایی که دارید در طول یک زمان یکسان نوشته های خود را منتشر کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.
 
معیار های مهم برای افزایش ترافیک وبسایت وردپرسی
 

3. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

وبلاگ نویسی یک روند دوجانبه است. اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود اضافه کنید، اظهارنظر بسیار مهم است. علاوه بر این، شما می توانید دانش خود را از یک موضوع نشان می دهد و با ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان بالقوه باعث ماندگاری بیشتر آنها شوید. هشدار: اگر شما یک نظر دریافت کرده و زمان پاسخ دادن به آن را نداشته باشید، فقط قسمت نظرات را غیرفعال کنید. بهتر از نادیده گرفتن نظرات خوانندگان است، زیرا ممکن است تصورات نامطلوب از کسب و کار شما را نشان دهد.

راه دیگری برای ارتباط با مخاطبین شما از طریق شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و…. است.

 

4. مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید

خوشبختانه، وردپرس گزینه ای برای تجزیه و تحلیل نظرات، بازدید کنندگان و کلیک شما از طریق بخش آمار دارد. شما می توانید ببینید که در آن شما بیشتر ترافیک، که در آن اکثر خوانندگان خود قرار گرفته کدام پست ها در میان آنها بیشتر محبوب است.
 
 

5. و سرانجام صبور و با حوصله باشید

البته، اگر شما بودجه قابل توجهی برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی در مقیاس بزرگ داشته باشید، ترافیک را به سایت خود در چند ماه آینده خواهید دید. اما اگر فقط محتوای کافی را انتخاب کنید، همه چیز که باید انجام دهید (و باید باشد) صبور است. اگر یک اراده وجود دارد، یک راه وجود دارد. بنابراین، از راهنمایی ها استفاده کنید، تاکید کنید و نتایج انتظارات شما را فراتر از حد انتظار!
 
 
 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن