نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس

آیا تا به حال می خواستید یک ایمیل را برای همه کاربران ثبت شده در سایت وردپرسی خود ارسال کنید؟ گاهی اوقات ممکن است شما نیاز به ارسال ایمیل های اطلاع رسانی به کاربران خود داشته باشید و ارسال برای تک تک کاربران کار دشواری است . در این مقاله ما به شما نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس را نشان خواهیم داد.

ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی Email Users را نصب و فعال کنید.

پس از فعال شدن، افزونه یک آیتم منوی جدید با نام «Email Users» اضافه خواهد شد. با کلیک بر روی آن شما را به صفحه تنظیمات افزونه خواهد برد.
 
 نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس
 

شما می توانید یک پیام را به کاربران خاص ارسال کنید، یا می توانید یک پیام به گروه های کاربری ارسال کنید. کاربران با همان نقش کاربر دارای یک گروه کاربری مشابه هستند برای مثال مدیران، ویراستاران، نویسندگان، مشترکین و غیره .

شما باید روی پیوند «Send Individual Message» کلیک کنید تا ایمیل را به کلیه کاربران خود در سایت وردپرسی خود ارسال کنید.

 نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس
 

با انتخاب یک فرمت ایمیل برای ایمیل خود، شروع کنید و سپس گیرنده ها را از لیست کشویی انتخاب کنید. بعد، شما باید موضوع و پیام ایمیل خود را اضافه کنید. هنگامی که کار نوشتن متن ایمیل تمام شد ، روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید.

این افزونه پیام ایمیل شما را برای همه کاربران انتخابی ارسال خواهد کرد

ارسال ایمیل به گروه کاربر در وردپرس

این افزونه وردپرسی همچنین دارای یک ویژگی است که به شما اجازه می دهد تا ایمیل ها را به نقش های خاص کاربر ارسال کنید.

اگر شما تعداد زیادی از کاربران را داشته باشید این ویژگی مفید است و نمیتوانید همه آنها را به صورت یک به یک در فرم پیام های فردی انتخاب کنید.

 نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس

برای اولین بار شما باید یک فرمت ایمیل (متن ساده یا HTML) را برای پیام ایمیل خود انتخاب کنید. پس از آن شما می توانید انتخاب کنید که کدام دسته ها یا گروه های کاربری می خواهید این ایمیل را به آن ارسال کنید.

بعد، یک موضوع را برای پیام ایمیل خود اضافه کنید و سپس پیام ایمیل را که می خواهید ارسال کنید را اضافه کنید. برای ارسال پیام روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید.

 نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس
 

کاربری را که میخواهید ویرایش کنید را انتخاب کنید و سپس یک عمل را از منوی عملیات انتخاب کنید. شما می توانید اعلان ها (پیام های فردی) و همچنین ایمیل های دسته جمعی (ایمیل های ارسال شده به چندین کاربر یا گروه های کاربری) را خاموش کنید.

هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید، بر روی دکمه اعمال کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

پس از ورود، کاربران می توانند به صفحه نمایه خود بروند و دو گزینه جدید برای انتخاب یا خارج شدن از پیام های ایمیل را انتخاب کنند.

 نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن