نحوه اپلود تصاویر توسط کاربران در وردپرس

تصاویر و نظرات هر دو ابزار قدرتمند برای افزایش تعامل کاربر در سایت شما هستند. این یکی از دلایلی است که فیس بوک کاربران را قادر می سازد تصاویر را با نظرات خود آپلود کنند .  در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کاربران را قادر به آپلود تصاویر در نظرات وردپرس کنید.
 
اولین چیزی که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی Comment Images را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، افزونه محیط میزبانی وردپرس خود را برای پشتیبانی از آپلود تصاویر از فرم نظر شما بررسی خواهد کرد. اگر محیط میزبانی شما از تابع استفاده شده توسط افزونه پشتیبانی نمی کند، آن را به شما اطلاع رسانی نشان می دهد و افزونه در سایت شما کار نمی کند.

با این حال اگر خطاها را مشاهده نکنید، خوب است که بروید. تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. شما به سادگی می توانید به پست ها بروید و دکمه آپلود تصویر زیر فرم نظر را در عمل مشاهده کنید.

 
نحوه اپلود تصاویر توسط کاربران در وردپرس
 
شما می توانید عکس های آپلود شده توسط کاربران در وردپرس را با بازدید از صفحه نمایش نظرات، مشاهده کنید.
 
نحوه اپلود تصاویر توسط کاربران در وردپرس
 
تمام تصاویر آپلود شده توسط کاربران در WordPress Media Library ذخیره می شوند. اگر می خواهید یک عکس ارسال شده توسط یک کاربر را حذف کنید، سپس باید به Media Library بروید و سپس آن را حذف کنید.

خوب است که برخی از توصیه های ارسال نظر در سایت خود را اضافه کنید تا بازدید کنندگان خود را بدانند چه نوع تصاویری که می توانند بارگذاری کنند.

 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن