نحوه نمایش پیش نمایش زنده لینک ها در وردپرس

آیا تا کنون سایت هایی را دیده ایدوقتی ماوس خود را روی لینک ها قرار می دهید پیش نمایش زنده ی لینک ها را نشان می دهند ؟ این کار با استفاده از یک پنجره ی جی کوئری است که زمانی که کاربران ماوس خود را بر روی لینک قرار می دهند یک تصویر از یک صفحه مرتبط نمایش داده می شود . در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیش نمایش زنده ی لینک ها در وردپرس را نشان دهید.
 
اولین چیزی که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی WP Live Preview Links را نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن، یک آیتم منو جدید با برچسب «پیوندها پیش نمایش زنده» در نوار مدیریت وردپرس ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن، شما را به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می کند.
 
نحوه نمایش پیش نمایش زنده لینک ها در وردپرس
 
با استفاده از این افزونه وردپرسی  ، می توانید پیش نمایش های زنده برای پیوندهای خارجی، داخلی، همه یا انتخابی داشته باشید.  سایت های بسیاری از پیش نمایش های زنده برای سایت های خارجی استفاده می کنند. برخی از سایت های تجارت الکترونیک از پیش نمایش زنده استفاده می کنند تا برسی را به صفحات محصول نشان دهند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از پیش نمایش های زنده می توانند برای کاربران شما بسیار مزاحم و آزار دهنده باشند.

انتخاب class = “wp-live-preview” به شما این امکان را می دهد که به طور دستی نمایش پیش نمایش های زنده را برای پیوندها در هنگام اضافه کردن آنها انجام دهید. نگران نباشید کلاس به لینک های شما مانند این اضافه کنید:

 

<a href="http://www.example.com" class="wp-live-preview">Example Link</a>

 

در میان تنظیمات دیگر، شما می توانید اندازه پنجره پیش نمایش زنده پنجره، موقعیت، و نمایش سایت از لینک پیش نمایش را انتخاب کنید. تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت ها کار می کنند. برای ذخیره تنظیمات خود، دکمه Save Change را کلیک کنید.

اکنون می توانید از وبسایت خود دیدن کنید تا پیش نمایش زنده برای پیوندهایی که در عمل وجود دارد مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن